Mittwoch, 8. Dezember 2010

HOVED

Efter at have huen færdig gig jeg videre til næste skridt, hovedet. Træmassen var heldigvis ikke tørret ud og jeg tog klumpen frem. Strikkepinden med en kugle (grundform) foroven var fundet og jeg fik noget af massen ovenpå. Der opstod mange forskellige ansigter inden jeg nåede frem til det endelige anigt.

Da jeg var igang og kuglen på strikkepinden begyndte at ligne et hoved med øjne, næse og hvad der ellers hører til, kom min ven til og lavede også et hoved. Sammen sad vi endnu et stykke tid for at modellere. Det var en rigtig sjov og hyggelig anden advent.


Først troede jeg, at min dukke skulle have hår, men da hovedet var færdig, syntes jeg at det var ok som det var. Jeg planer at lave en paryk så jeg kan vælge til og fra.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen