Mittwoch, 8. Dezember 2010

HÆNDER, FØDDER OG SKO




Til fødderne rullede jeg to tykke pølser af træmassen, bøjede den ene side opad (hale) og trykkede den anden side flad til tæerne. Med en kniv og en lille skruetrækker skar jeg tæerne og lavede negle.



Efter at fødderne var tørret, fik jeg lyst til at lave nogle sko. Det skulle være Flip-Flops, man skulle stadig se fødderne. Jeg tog et stykke bildæk, stillede foden på og klippede rundt omkring, nu var skosålerne færdige.
Det blev til Sandaler i stedet for Flip-Flops, fordi de holder bedre på foden.


Hænderne modellerede jeg også af træmassen, jeg lavede to pølser, skar fingrene ud og bøjede den ene hånd lidt, så figuren kan pege på noget.




1 Kommentar:

  1. det er nogle herlige dele du har lavet, navnlig sandalerne er skønne ;O)

    AntwortenLöschen