Mittwoch, 14. Oktober 2009

FÆLDERNE 2

--> -->
Da jeg kom ned til vandet idag, blev jeg overrasket over, at der ikke var så meget vand i vandhullet som de sidste gange jeg var derude. (Mon det skyldes at det havde regnet meget de første gange jeg var derude eller om der bare er mindre vand om efteråret/vinteren?)

-->
Det der var i fangbægerne idag, ligner meget de dyr der var igår. De samme biller og en snegl. Jeg undrede mig over, at billerne sad på sneglen. Det første jeg troede var, at de ville spise sneglen, men efter at have iagttaget fangsten i et stykke tid, lod jeg mærke til, at de brugte sneglen som stige. Da jeg bare holdt bægeren en lille smufle skæv, løb billerne straks væk. Sneglen skulle så have lidt hjælp.


-->


-->Idag lod jeg også mærke til, at der er forskellige svampe rundt omkring på de væltede træer. -->




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen