Dienstag, 22. September 2009

NATTEVANDRING

--> --> -->
Næste gang var jeg derude sent om aftenen. Det var et kort besøg, hvor jeg kun gik ned til vandet for at få øje på nataktive dyr. Det var lidt svært at få dem på billedet, men se selv.

-->Det ligner da en vandrene pind. Jeg ved ikke hvad det er for et dyr, men det skal jeg undersøge. Det bevægede sig slet ikke selv om der var lys.






--> --> -->Så var der også en edderkop. Den var meget hurtig væk igen da lyset blev tændt.
-->





-->
Imens jeg iagttog nogle rygsvømmer tæt under vandoverfladen, hørte jeg noget plaske. Jeg kiggede længe med lommelygten og på et tidspunkt så jeg nogle fisk. Jeg tror i hvert fald at det var fisk, jeg fik intet billede af dem. Men det var flere dyr der hoppede/fløj over vandoverfladen for et øjeblik.

4 Kommentare:

  1. Hej Aileen.
    Helt vildt spændende med sådan et "nat-besøg".. det er jeg ikke sikker på jeg turde gøre på min biotop (er nemlig lidt mørke-forskrækket *smil*)
    Ses/
    Lotte

    AntwortenLöschen
  2. Hej Aileen

    Spændende med en nattetur - med kig til nogen af nattens jægere - jeg er imponeret over, at du både har nået at 'fange' dyret i din lyskegle OG fotografere!
    Ida

    AntwortenLöschen
  3. Hej Lotte.
    Det kan jeg da godt forstå, at du ikke turde det. Jeg tør også kun gå derud om natten, når jeg har min bodyguard med.
    Aileen

    AntwortenLöschen
  4. Hej Ida.
    Jeg må da indrømme, at jeg var lidt heldig med at have min ven med. Så han holdt lommelygten mens jeg tog nogle billeder.
    Aileen

    AntwortenLöschen